Fotobudka w kampanii reklamowej
Istnieje wiele sposobów wykorzystania fotobudki jako narzędzia marketingowego.
Do najpopularniejszych zaliczyć można:
1) Branding
a) zewnętrzny
- cała fotobudka
Branding zewnętrzny całkowity pozwala na dopasowanie wyglądu fotobudki do identyfikacji wizualnej marki lub konkretnego eventu. Fotobudka jako nośnik reklamowy to 1,5m2 powierzchni do zagospodarowania. Każda ściana fotobudki może dowolnie współgrać z aktualną kampanią marketingową firmy.
Ponadto odpowiednio dobrana technologia druku pozwala na uzyskanie zdumiewających efektów wizualnych a wysokiej jakości materiały powodują, że nośnik nie niszczy się i jest odporny na wilgoć – dzięki temu możliwe jest stosowanie ich również na zewnątrz.
Zobacz jak wykorzystali ten potencjał nasi klienci.
- część fotobudki
W celu optymalizacji kosztów warto zastanowić się nad częściowym brandingiem zewnętrznym. Poniższy przykład – paski z nazwą imprezy Blogowigilia
- tło
Innym podejśćiem do brandingu jest dedykowane tło. To powierzchnia 6m2 reklamy do wykorzystania. Każdy uczestnik zabawy z fotokabiną zabierze do domu pamiątkę z hasłem lub logiem umieszczonym na tle.
b) wewnętrzny
- spersonalizowany wyświetlacz, przyciski i komunikaty
Przekaż swoje treści, zaskocz odbiorców
- stopka pod zdjęciem
Sam zdecyduj jaki przekaz - grafika, informacja, hasło reklamowe - chciałbyś aby Twoi klienci zabrali na pamiątkowych zdjęciach - dzięki zaangażowaniu emocjonalnemu masz pewność, że nie wylądują one jak ulotki w koszu
c) pozostałe
- własne gadżety
Własne tabliczki, gadżety, okulary
- tematyczne gadżety
Dopasowany pod daną grupę docelową
- „tablica sław”
Duża tablica do przypinania wydruków i robienia z nich kolażu
2) Budowanie bazy danych klientów
a) email
Zachęć bawiących się do podania maila (np. poprzez odpowiedni komunikat na wyświetlaczu) by mogli otrzymać wyjątkową informację lub wziąć udział w konkursie. Po wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych lub przesyłanie materiałów drogą elektroniczną adresy te będą gromadzone w naszej bazie, którą przekażemy Państwu na koniec imprezy.
b) facebook
Istnieje możliwość wrzucenia zdjęć z fotobudki bezpośrednio na konto użytkownika jak i wcześniej ustalony fanpage Państwa firmy. Jest to idealny sposób na połączenie zabawy przy fotobudce z konkursem na stronie facebooka. Nawet bez funkcji bezpośredniej integracji z facebookiem 70% zdjęć jest tam wysyłanych przez korzystających z fotobudki.
Podsumowanie
Wykorzystanie fotobudki podczas imprez, targów czy otwarć pozwala budować wizerunek nowoczesnej marki korzystającej z ciekawych i nowoczesnych narzędzi marketingowych.